Малко на шега и не съвсем - освен за здравето, фастфудът е вреден и за приятелството!
През 2009 година Бъргър Кинг стартират кампанията Whopper Sacrifice, в която обещават да подарят ваучер за хамбургер на всеки, който се раздели с 10 свои приятели във фейсбук. Има и допълнителна уговорка - "разприятелените" приятели ще получат съобщение, че еди-кой-си е жертвал дружбата си с тях в социалната мрежа за един хамбургер.
За по-малко от седмица кампанията регистрира около 47 000 преустановени приятелства. Оставяйки настрана въпроса дали това е добра или лоша реклама, оставаме със следното питане: ако наистина имате поне 10 приятели, с които сте готови да се разделите, макар и виртуално, срещу продуктовата равностойност на 3-4 лева, то каква е реалната стойност на връзката ви с тях на първо място?
Според социалната психология, в условията на модерни технологии човек може да поддържа ефективна връзка с мрежа от не повече от 150 души. Замислете се колко са вашите "приятели" във фейсбук и с какъв брой от тях бихте се разделили за един обяд... макар и виртуално...
Добави коментар